KDE Bluetooth Framework och Slackware

Hej,
Är det någon här som framgångsrikt lyckats använda KDE Bluetooth Framework tillsammans med Slackware? Jag laddade hem källkod från deras CVS och kompilerade det hela. Så långt är allting OK men det verkar inte som om kbluetoothd funkar ordentligt. I dokumentationen står det ju att man när man försöker ansluta till datorn via t.ex. en mobiltelefon ska få upp en ruta med en förfrågan om huruvida man vill låta telefonen ansluta eller inte, men detta händer aldrig. Istället så säger min mobil (en SonyEricsson T610) "Kopplingsfel" när jag försöker ansluta och ingenting händer i KDE alls, inga fönster som ploppar upp eller någonting alls. Trots detta så funkar det att använda Obex Push-klienten kbtobexclient till att skicka filer till telefonen men att skicka något till datorn går alltså inte. Någon som har erfarenhet av denna programsvit som kan hjälpa mig eller så?

//Daniel

--
Excuse me, I believe you have my stapler...?

Support cryptography for personal privacy: http://www.gnupg.org
Download my OpenPGP public key at: http://www.kingsofcode.net/dl/pubkey.asc