Re: Skal et Secure Digital kort formateres?

On Friday 18 March 2005 10:45, Niels Elgaard wrote:

> Er du sikker på at partitionen er /dev/sdc1.
> Er det partitioneret? Check med cfdisk /dev/sdc
> Måske ligger filsystemet på /dev/sdc

OK, jeg skulle alæligevel have taget min mount ordre med.  :-)

Den ordre jeg prøvede at mount det med var:
mount /mnt/sdcard/

Så: Nej, jeg er ikke sikker på at SD kortet er /dev/sdc1, det er min maskine
der er sikker på det.  :-)

[...]

Jeg har lige prøvet igen (jeg har bootet siden sidst), og nu virker det
selvfølgelig. Men tak for hjælpen alligevel.  :-)

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Thou shalt not weigh more than thy refrigerator.