Re: Lidt off-topic

On Sun, Mar 20, 2005 at 15:35:25 +0100, Klaus S. Madsen wrote:

> Jeg kan heller ikke slå noget som helst på sun op fra en TDC erhverv
> line, hvis jeg brugere TDC's navne-servere. Hvis jeg bruger en anden, så
> virker det fint. Det virker også fint fra andre navneservere rundt
> omkring.
>
> Tilgengæld virker:
>
> dig @192.18.128.11 sun.com ANY
>
> ikke på en TDC-linie (192.18.128.11 er DNS på ns1.sun.com). Der får den
> timeout. Hvis jeg kører det samme på forskningsnettet, så får jeg fint
> svar... Men selvom jeg ikke kan nå navneserverene, så kan jeg alligevel
> [...]
He... Jeg har lige snakket med TDC Erhverv support, og de kendte godt
problemet. Deres løsning var så at skrive IP-adressen på sun.com ind i
/etc/hosts... Det virker jo så ikke så godt hvis man f.eks. vil have fat
i java.sun.com... Men de skulle arbejde på at løse problemet :-)

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |