Installation af Linux

En af mine venner har bedt mig om at hjælpe hende med at installere Linux på
hendes gamle PC, så hun kan finde ud af hvad det er. Men hendes maskine
nægter pure at læse nogen af de hjemmebrændte CD'er vi smider i den. Der er
installeret en gammel Windoze på den (jeg ved ikke hvilken version), så jeg
ville høre om der er mulighed for at installere uden at bruge CD'er. Jeg
håber på at installere Fedora, da det er den jeg selv kører, og det er jo nok
mig der kommer til at supportere hendes installation.  :-)  Men hvad er der
at gøre?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx