Re: YUM Mandrake 9.1

Kim Schulz wrote:
On Tue, 29 Mar 2005 14:40:55 +0000
Jørgen Heesche <heesche@xxxxxxxxxxx> wrote:

... skip ..
[snip]

hvorfor bruge yum når mandrake kommer med det fremragende urpmi ?
urpmi er da god, men jeg havde lyst til at prøve yum. Hvilket af de to systemer, der er bedst kan sikkert diskuteres, men på google har jeg set udtalelser fra mandrake brugere, som foretrækker yum for urpmi. Det kunne da godt tænkes, at der var sllugmedlemmer, som bruger mandrake og yum, som også har haft begyndervanskeligheder med yum. Forøvrigt tror jeg, at de problemer, jeg har mødt, er startbesvær, som Fedora-brugere også kan løbe ind i.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:heesche@xxxxxxxxxxx