Re: Hvordan er det med Linux programme og flertåede

Jesper Krogh wrote:

> Det er ikke hyperthreading, men chips med fler cpu'er på. Det er
> forventet at virke markant bedre end hyperthreading.

Men, hvis ikke jeg har totalt misforstået noget væsentligt, så kræver det
stadig at programmet man køre er lavet til at kunne køre på flere CPU'er
samtidigt i forskellige tråde. Og så er det jeg fundere på, er Linux
programmer sådan generalt set, alle over en hat, lavet til det?

--
Med venlig hilsen

Ivar Madsen