Re: kalender i mobiltlf synkroniseret under linux

tor, 07 04 2005 kl. 20:53 +0200, skrev Frank Vestergaard Pedersen:
> Jeg ville starte med at kigge på disse projekter
>
> multisync (bruger jeg selv sammen med evolution og en Sony ericsson
> T610)

Tillader mig lige at stille et spørgsmål. Har du fået multisync til at
abrejde med "multiple calendars" i evolution. Jeg har nemlig fået
multisync til at køre, fordi jeg har læst den kunne tage alle ens
kalendere, og ligge i ens palm/telefon, men det virker ikke umiddelbart.

/Christoffer

--
Christoffer Kjølbæk
Web: http://kjoelbaek.dk ~ http://food4u.dk