Re: FC 3 og SANE

Jesper Krogh wrote:

I sslug.teknik, skrev Torben Andersen:
Hejsa,

Endnu en nyinstallation, endnu en ikke fungerende SANE :-(

XSANE finder ikke nogen scanner med mindre: 1) jeg er root eller 2) USB stikket unplugges og plugges.
Prøv at finde ud af hvilket device scanneren napper, det kan du sikkert
gøre ved at lave en tail -f /var/log/messages og sætte printeren i.
tail melder: Apr 21 15:12:27 localhost kernel: usb 1-1: new full speed USB device using uhci_hcd and address 7

Jeg har forsøgt med held at lave en "chmod a+rw /proc/bus/usb/001/*" men tror at det måske er lige farligt nok. Får scanneren altid samme nummer, så jeg i rc.local kan lave en specifik (og aldeles uskøn) chmod a+rw ??

MVH Torben

--
"It's trivial to make fun of Microsoft products,
but it takes a real man to make them work,