Slet opsætning af Gnome - hvordan?

Hej,

Jeg har rodet lidt rundt med Gnome for at få det til at se ud, som jeg gerne vil ha' det til. Desværre har jeg fået et problem med panelerne. De hopper op og ned, hvilket gør, at jeg ikke kan arbejde overhovedet. Jeg kan end ikke logge ud!

Jeg vil så gerne slette alle denne brugers gnome indstillinger og starte med en hel "ren" gnome opsætning igen. Jeg har slettet alle mapper der hedder noget med .gnome, .gnome2, .gnome_private, .gnome2_private. Slettet alle orbit-BRUGER mapper i /tmp og ~/tmp, men lige meget hjælper det. Når jeg logger ind igen som brugeren, ser alt ud som sidst jeg loggede ind, altså med et hoppende panel!

Det er ikke fordi brugeren er logget ind på systemet (jeg har prøvet et reboot!) (forresten, kan root ikke logge en bruger af systemet med en kommando?).

Hvordan slettes alle gnome indstillinger for en bestemt bruger?

Anders

Follow ups