Mplayer/webcam

Jeg prøver at få mplayer til at streame fra et lokalt netwærks
webkamera, men bliver stoppet af denne besked:

Playing http://192.168.1.115:4000.
Resolving 192.168.1.115 for AF_INET6...
Couldn't resolve name for AF_INET6: 192.168.1.115
Connecting to server 192.168.1.115[192.168.1.115]:4000 ...
Cache size set to 320 KBytes
Connected to server: 192.168.1.115
Cache fill:  0,94% (3077 bytes)

Exiting... (End of file)

Det er linje 3 der driller

Når jeg prøver at tilkoble kan jeg se ledlamperne på webkameraet
reagerer.
Jeg kan logge ind på kameraet og administrere det i en browser, der er
problemet så at når jeg vil "View Video" får jeg besked på at det kun
virker med IE5.5 eller højere da det kun er der at MPEG-4 virker

Små filmstumper ( .asf ) sendt fra kameraet til en email adresse kan jeg
sagtens se i Mozilla så jeg formoder at mplayer-plugin -divx og xvid
spiller som det skal

mvh/gert
--
Your true value depends entirely on what you are compared with.