Re: PBS, Betalingsservice og SFTP

On Tue, 10 May 2005 12:50:46 +0200, Ask Holme wrote:

> Under en google søgning stødte jeg på en mail i teknik listens arkiv
> hvor der blev nævnt at PBS havde en SFTP baseret kommunikations løsning
> der kunne benyttes fra fx. linux. Er der nogle som kan bekræfte min
> tolkning og evt. uddbyde hvorledes denne kommunikations løsning benyttes
> og om nogle af jer benytter den i forbindelse med betalingsservice.
Det er plain ftp mig bekendt.

Du laver en kommasepareret fil i henhold til PBS' feltnavn
specifikationer, og uploader den til det anviste sted. Når din
transaktion er gennemført, modtager du en mail, og du skal så hente dine
informationer samme sted. Filen har samme udseende som den uploadede. Hvis
du ikke gider alt dette, findes der en billig service, der gør dette for
dig, med en fungerende web interface: http://www.bsboksen.dk

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen