Ændring af internet forbindelse

Jeg kører FC2, og skal ændre min opbokling til internettet. Lige nu virker det
på den måde at jeg logger på hos min ISP med brugernavn og password,
hvorefter jeg får tildelt en IP adresse af min udbyder. Men da jeg har tænkt
mig at anskaffe mig en router med indbygget firewall, skal jeg have ændret
min forbindelse til nettet til ikke at bruge login, men bare få fat i DHCP
serveren i routeren og få tildelt en IP adresse fra den. Dvs. jeg skal have
slået selve login proceduren fra. Hvordan foretager jeg den ændring?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  jens@xxxxxxx
Never invoke anything bigger than your head.
                                          -- Tips for Evil Cult Members

Follow ups