Re: FireFox og mms protokol?

On Thu, 12 May 2005 14:41:37 +0200, Anders Misfeldt wrote:

> Det hjalp!
> Der sker bare intet, når jeg prøver et af mms:// links'ne fra nogen af
> p3's sider. Hvis jeg kopierer mms:// linket ud og kører mplayer fra
> terminalen, sker der heller ikke noget. Nogen som ved, om DR har et eller
> andet sat op, så kun Windows Media Player virker?
Er det til video? Hvis så kan du godt glemme det. Mickeysoft har endnu
engang ændret mms-formatet:-( Det nyeste virker kun med M$'s egen
movieplayer i version 10. Du kan, svjv, ikke engang benytte deres egen
version 9 - godt vi har verdens mest uintelligente erhversminister, som
sikrer, at den danske skatteborger bliver pålagt ekstraskat uden
skatteloft til Redmond, når du regeringen har vedtaget, at den danske
skat ikke må stige!

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen