Re: Anbefaling af DVD-skriver?

> Hej,
>
> Jeg skal have købt en DVD-brænder til brug med Linux. Derfor: Er der
> nogen, der har positive/negative produkterfaringer at dele?

Les gjerne denne.
http://www.chip.de/artikel/c1_artikel_12835532.html

> Jeg tænker, det skal være en intern sag, og den må meget gerne
> understøtte dobbeltlagsskrivning, dvs. med 8.5 GB kapacitet.

Det gjør de fleste, men skivene koster gjerne
5 til 9 EURO
Ta gjerne en titt på www.nierle.de
for en ide om hva som kan kjøpes i dag.

 LG GSA 4160B er min favoritt som ligger klar til innkjøp hvis min 4x Toshiba dør.
DKK 367 på itbutikken.dk er billig
Prisgunstig og gjør at du med lett hjerte kan bruke den som CDR brenner også.

> Greetings from Troels Arvin, Copenhagen, Denmark

Mvh
Jim Oksvold