Re: egne menufiler til "update-menus"

On Mon, 16 May 2005 06:34:03 +0200, Christian Joergensen wrote:

> On Sun, 2005-05-15 at 10:33 +0200, Jeppe Larsen wrote:
>
> [...]
>
> Hvis du starter X med `startx`, kan du laegge kommandoen i din
> ~/.xinitrc. Ellers kan du bruge ~/.xsession (mener jeg).

Det gør jeg ikke, men det vil jo heller ikke hjælpe meget. For min menu
vil stadig blive "nulstillet" hver gang jeg installere en ny pakke.
Jeg skal på en eller anden måde få pakkesystemet til at køre
update-menus med det ekstra parameter, hvilket jeg ikke lige kan
gennemskue hvordan.

--
vh
Jeppe W. Larsen

"Logic is the beginning of wisdom; not the end."