SV: Ekstern backup-disk

Hej Peter.

Jeg har med rigtig godt resultat haft en Linksys NSLU2 kørende i næsten et
år uden nogen som helst dikkedarer. Den har bare lavet sit arbejde.
En Maxtor One Touch (160 GB) er tilsluttet som USB disk og den er lige så
effektiv.

Opsætningen købte jeg for et par tusind kroner kan jeg huske og jeg syntes
at pengene er givet godt ud. Kan klart anbefales.

Hilsen
Steen