Re: tegne tabel relationer i en database

On Fri, 27 May 2005 00:17:50 +0200
Mogens Valentin <monz@xxxxxxxxx> wrote:

> I Xfig er selve tegningerne text-baseret som så renderes.
> Man kunne måske aflure syntaksen og lave noget der kunne parse et
> dump fra databasen til en xfig fil.
>
> Samme har været på tale til netværkstegninger.
> Søgte engang efter NETop den funktionalitet, mener at huske der var
> flere projecter; jeg kom dog aldrig rigtig i gang med det...

jeg skal egentligt ikke kunne tegne det ud fra en datakilde
(databasen f.eks) det er mest fordi jeg mangler noget hvori jeg kan
tegne nogle pæne overskuelige diagrammer på en let måde.

--
   Kim Schulz   | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
 Geek by nature |