Re: backup til USB disk

> Det er jo et berømt catch 22, du står i. Windows understøtter kun
> filstørrelser over 2GB med NTFS. NTFS er ikke fuldt supporteret under

mht catch 22, håbede jeg lidt at der var en som ville sige at man kan køre
f.eks. ext3 under windows og at han/hun havde prøvet det.

> Linux. En enkle løsning kunne være følgende:
> 1) formater disken med ext3
> 2) tilgå disken fra windows via SAMBA gennem din linux.

Well ext3 vil jo opfylde mit krav nr. 1, og 3 men den windows maskine jeg
skal
kunne få adgang til disken fra, skal igennem internettet og min router for
at få adgang til samba på min linux boks.
Det kan måske nok lade sig gøre, men det ville være at foretrække hvis jeg
kunne tage usb disken med mig og sætte til windows maskinens usb port.
Dette er måske nok et krav nr. 4 som jeg ikke nævnte i første email,
beklager.

/Lars