Re: backup til USB disk

Jesper Krogh wrote:
I sslug.teknik, skrev Mogens Valentin:

Hvis tools tillader at mounte ext2 under windows, er der jo ikke megen grund til at interessere sig for ext3. Du har vel næppe ret meget grund til at bruge journalisering til backup - givet at du i forvejen har problemer nok at slås med.

Det giver vel altid mening at kunne spare et tidskrævende
filsystemcheck, hvis systemet ikke er blevet sikkret umountet. Specielt
på en flytbar dims. fsck.ext2 på over 50GB er dræbende...

I know. Jeg mente, at siden nogen foreslog noget jeg læste som ext2 (non-ext3) orienteret, og der så ud til at problemer nok, ville der måske ikke være grund til at bruge kræfter på andet end at få implementeret læs/skriv til noget der kunne bruges i begge OS.

Frank's link ser lovende ud; -har- hentet det; at teste...

--
Kind regards,
Mogens Valentin