Re: charset problemer over ssh

On 12 Jun 2005 19:53:29 +0200
Jacob Sparre Andersen <sparre@xxxxxx> wrote:

> Når "LANG" ikke specifikt angiver tegnkodningen, kan du ikke være
> sikker på at den er den samme fra maskine til maskine.  Har du prøvet
> at angive tegnkodningen?  For eksempel med:
>
>    export LANG=en_GB.ISO-8859-1
>
> Gør det nogen forskel?

Ikke umiddelbart, men har fundet fejlen. de fleste af de der __ var
skrevet ned i config filer osv. fra første gang problemet har været
der. Derfor har det været fast skrevet og ikke en runtime ændring.
Det underlige var at det har virket normalt på serveren direkte, men
det må have været inde jeg har fået det rettet til noget forkert for
derefter at rette tilbage.
Men nu er det væk så det er jo fint.
takker for jeres input.

--
   Kim Schulz   | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
 Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!