Re: Kubuntu 5.04 - bootsplash og dansk firefox/thunderbird

On Thu, Jun 16, 2005 at 12:36:38AM +0200, Michael Rasmussen wrote:
> Det kan du vist kun gøre, hvis du patcher kernen, men det er ret enkelt.
> Alternativt kunne du tage live-cd'en, da den er med bootsplash, og i Hoary
> mener jeg at have læst et sted, at man kan lave en harddisk installation
> af live-cd'en.

Hmm.. nu har jeg jo sådan set opsat maskinen. Det er nok ikke helt det
værd at installere forfra, fra en livecd for at få bootsplash. Men måske
man kan tage kernen fra deres livecd og bruge?

--
Anders
PGPKey: http://random.sks.keyserver.penguin.de:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD4DEFED0