bridge problem

Hejsa

Jeg har konfigureret en Fedora med 6 netkort og har sat 3 bridge op.

br0 - eth0 og eth1 + ip og gw
br1 - eth2 og eth3
br2 - eth4 og eth5

De tre bridge kører på 3 tre helt adskilte forbindelser og bridgene
fungerer sådan set efter hensigten.
Problemet er at når jeg starter bridgene op, bliver visse dele af
system meget langsomt.
F.eks. hvis jeg går fra runlevel 3 til 5 (startx) går det ufatteligt
langsomt, men kommer op efter ca. 5-10 min. I runlevel 5 tager det
også en del tid at starte x winduer.
Almindelige kommandoer og perl scripts etc. kører fint også via en shell i x.
Det tager derimod lang tid når jeg kører et php script fra kommando
linien før selve scriptet bliver eksekveret uanset runlevel.
Hvis jeg lukket netværket ned kører alt som normalt igen.

Jeg har oplevet at med visse kombinationer af eth interfaces, bridge
interfaces og hvilken bridge, der får en ip adresse, kan tingene kører
normalt. Hvis ingen bridgene får en ip kører tingen også normalt.

Er der nogen der kan hjælpe?

Mvh.
Martin

Follow ups