Re: Tv

On Fri, July 1, 2005 10:23, Kaare Rasmussen wrote:

> Er der forskellige muligheder? Er der ikke kun den normale s-video - eller
> ingen ?

Hvis maskinen har SVHS-udgang så giver svaret jo næsten sig selv... det
eneste der måske kan være nødvendigt er et lille hack (eller en konverter)
hvis man ikke har SVHS-indgang på sig tv (seperat eller i SCART-stikket),
men kun composit-indgang.

Hvis der kun er svga-udgang så begynder det jo at blive mere interessant
(men ikke umuligt)...

/Brian