Re: Hurtigere opstart - DHCP og USB init i baggrunden - erfaringer ?

--- Mogens Kjaer <mk@xxxxxx> wrote:
> Du skal jo så være sikker på, at der ikke køres init
> scripts, som er afhængige af, at netforbindelsen er
> oppe. Fx opstart af ntpd.

God pointe. Jeg mener dog ikke at jeg med untagelse af
sshd kører nogen netværksafhængige tjenester
overhovedet. Måske sshd vil brokke sig ? Vi får se.
Ellers er løsningen vel at lægge de netværksafhængige
tjenester ind i DHCP-baggrundstingen (?). Spørgsmålet
er selvfølgelig hvor meget man efterhånden afviger fra
et normalt init-script så...

Mvh
-- Jan

Yahoo! Sports
Rekindle the Rivalries. Sign up for Fantasy Football
http://football.fantasysports.yahoo.com