Re: Meget gammel hardware!

Torsdag den 7. juli 2005 21:40 skrev du:

> Egentligt ikke, men et spørgsmål: Hvorfor?

1) Den er fysisk meget lille, så det er en udmærket 'notesblok' at ha' med.
2) Det er et udmærket samtaleobjekt, når man smider den på bordet til et
hyggemøde eller Installfest
3) Den illustrerer glimrende, at selv forældet hardware kan bruges med en
Linux
4) Jeg er skæv i kraniet! ;)

> Jesper
> NB: Jeg har en P100 her du gerne må få for at hente den.

Takker mange gange - fysisk lokation (bør nok mailes direkte til mig?)?

--
Ha' det sjovt -

Kim 'Pirat'