Re: Hvor er det rette sted til jre?

On Sat, 2005-07-09 at 02:52 +0200, Michael Schmidt wrote:
> Hej
> Har lige udpakket Suns j2re og afviklet .bin-filen.
> Den oprettede så et nyt katalog der hvor den selv var og udpakkede en
> masse filer deri.
> Da dette foregik på en ekstern harddisk, der primært bruges som
> transportmedie, anser jeg den ikke for det optimale sted til et jre.
> Men hvor i filhirakiet bør/skal java/jre placeres?

Hej Michael

Jeg placere mit under "\opt", men der helt frit hvor du gør det sålænge
du sikrer dig, at din JAVA_HOME environment variabel er sat korrekt og
at java distributionens "bin" directory er tilføjet til PATH. Hvis du
skal bruge et Java plugin til din browser skal du også linke (symbolsk
link) fra browserens plugin dir til java distributionens plugin dir.

/Brian