Re: IMAP på min server

I sslug.teknik, skrev Ivar Madsen:

>  Ja,,,

>  Dem er jeg helt med på.

>  Mener du om den lytter på imap porten på den IP netkortet har?

Ja, eksmepelvis 192.168.0.1:imap

>  Her er jeg stået helt af, hvordan gør jeg det?

Du prøver at finde en imap-klient og kører den fra selve maskinen for at
sikre at det ikke er internt i imap-serveren der er en restriktion.

>  Den er jeg heller ikke helt med på,,,

Det er 3 bare fra en anden maskine i netværket .. ikke den "fysisk"
samme maskine.

Jesper

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx, Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx