SV: Postfix og from feltet

> <snip>

> I postfix kan man bruge sender_canonical_maps parameteren.
>
> Adresse omskrivning er beskrevet i
>
> http://www.postfix.org/ADDRESS_REWRITING_README.html
>
> Man kan ændre adressen, men jeg er ikke bekendt med en let metode til at
> ændre navnet.
>
> Mvh.
>
> Martin Zuziak <zuziak@xxxxxxxxxx>

Jeg har også fundet frem til sender_canonical_maps, men jeg synes nu ikke at
jeg kan få det til at virker :-(

Jeg henter data fra en database via denne select:
   SELECT CONCAT('"', name, '" <', address, '>') FROM users WHERE address =
'user@xxxxxxxxx'
det kan jeg ikke få til at virke, i mailheaderen står der bare
user@xxxxxxxxx.
Hvis jeg derimod laver min select sådan her:
   SELECT CONCAT('"', name, '"') FROM users WHERE address = 'user@xxxxxxxxx'
så ændres mailheaderen til Fornavn Efternavn, men selvfølgelig uden
user@xxxxxxxxx.

Jeg tror nok jeg er lidt på rette spor, men er gået i dead lock, jeg kan
ikke komme videre

Mvh
Peter Meyland