Re: Dårlig pakkesignatur - hvad gør jeg ?

I sslug.teknik, skrev Michael Schmidt:
>  Det vil i hvert fald gøre det mægtig besværligt.
>  På den anden side kunne man jo så netop sortere i hvem man har tiltro til
>  som pakke-bygger.

En signatur kan betyde alt fra.. "der er gratis ost med", til .. ?

Du antager implicit at den betyder at man har "tiltro" til en
pakke-bygger.

Det ville være naturligt for signaturer i contribarkivet at den betød..
"testet af XX uafhængige før upload", så en

rm -rf / i post-install-scriptet var blevet fanget.

>  -Jeg har dog endnu ikke oplevet at pakker fra contrib ikke virkede.

Nej, så der er ganske givet en eller anden form for kontrol før de
bliver uploaded, så der ikke er skadelige pakker imellem.

Jesper

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxx, Jabber ID: jesper@xxxxxxxxxxxx