PPProp

Hej!

jeg har et problem med at lave en almenidlig gammeldags modem ppp
forbindelse til telia.

Jeg bruger telefon nummeret atdt101088307382
(i øvrigt kan jeg godt bruge modemet og forbindelsen under MS)
ip 194.255.79.20

log in og bruger navn er nu bare altid 1010 dvs. telia er holdt op med
at bruge login og bruger navn det er kun for computerens skyld man skal
skrive det. Jeg har prøvet at sætte ppp op med disse informationer først
som chat også siden som pap og siden som en tredie variant.
Lige lidt hjælper det.
Der sker det ved ppp-on at mit modem ringer op.
Det er meget tydeligt at høre. Jeg får så et svar at der er skabt en
parallel forbindelse med en remote server og en local server. Og så
prøver jeg at starte lynx med en og ande url (forskellige) og så er det
at der ikke er kontakt. Er der nogen der har en løsning på dette
problem?
Mit styresystem er Vectorlinux 4.0 en slackware 9.0 variant.

tak
/Mikkel