Re: 2 bruger med hver deres KDE

Michael Rasmussen skrev i sslug.teknik:

> I Gnome findes en option til at logge ind i samme Gnome session som en
> anden bruger. Findes denne mulighed ikke også i KDE?

Jeg har i KDE-menuen noget der hedder "skift bruger" men jeg kan ikke få
anden bruger end mig selv at vælge mellem.

> Eller vil du absolut have to instanser af KDE på samme maskine samtidigt
> med forskellige bruger logget ind?

Det er min bror som godt vil have sine bookmarks i fred for sin datter, når
hun kommer på besøg, jeg forsøger så at finde frem til den smarteste måde.
Lige pt. har jeg oprettet hende som bruger på maskinen, det giver hende sin
egen bookmarks og alt det andet.
Min bror vil så have maskinen til automatisk at logge på som ham selv, og så
forsøger jeg så at finde frem til letteste måde hun kan skifte brugerID.

--
Med venlig hilsen
Ivar Madsen