Re: 350 vs. 250 (was: hvilket tvtuner kort og hvor hurtig cpu?

Søndag 14 august 2005 00:29 skrev Michael Schmidt:

> Det er vist samme driver, men der er hardware-messige ændringer mellem
> 250 og 350.
> Mange mener dog at ændringerne er til det værre og priser (testet på
> windows maskiner) derfor nu 500-MCE, der er 2 stk. 250'er som deler
> TV-Out på samme kort.

Jeg kører med en 350'er på SuSE 9.2/Mythtv og har i bund og grund ingen
problemer, lige bortset fra at det giver "bølger" på tv-billedet også på
husets "rigtige" tv, det er fra 2 forskellige vægstik og da der er stor
forskel fra kanal til kanal (TV-Danmark er suverænt den værste) mistænker
jeg fællesantenne-systemet for at være årsagen

mvh/gert
--
"When the going gets tough, the tough get empirical"
		-- Jon Carroll