FC3: Problem m. KDM efter opgr. til KDE 3.4

Jeg kørte "yum update" på min FC3 forleden, og der opgraderede den fra KDE 3.3.x til 3.4.2. Umiddelbart herefter opstod der (mindst) 2 problemer.

1) De moduler i Control Center som kræver root-adgang holdt på med at virke, på den måde at når den spørger efter root-password og jeg taster det ind, springer den tilbage til velkomstbilledet i Control Center.

Dette problem blev løst efter jeg hentede kdebase, kdeutils og kdeadmin og installerede dem med "rpm -ivh --force".

2) Når maskinen starter op og viser KDM login skærmen, popper der en fejlbesked op med
"Could not open theme file /usr/share/apps/kdm/themes/bluecurve"
- eller noget i den stil.

Denne fil eksisterer slet ikke, og "yum provides" siger heller ikke at den burde eksistere. Jeg har kigget i /etc/X11/xdm/kdmrc efter en henvisning til Bluecurve temaet, samt i Control Center modulet for KDM, men uden held.

Login manageren virker ellers fint, dvs. jeg kan logge ind og ud.

Nogen tilsvarende erfaringer, eller bud på hvordan jeg kommer af med fejlbeskeden?

Mvh
Kenneth