Re: At mounte en et ntfs-drev med OnTrack på..

Nejnej... :) Opstarten med grub virker fint, jeg kan sagtens starte windows ved bare at lade grub boote OnTrack, som så igen starter win. Problemet er at vi gerne vil mounte windows-drevet når linux kører, så jeg har brug for at vide hvordan man mounter drevets ntfs-partition, som så åbenbart starter ved sektor 63... Jeg har ikke kunnet finde noget i mounts man-page, men jeg ved at man kan mounte et diskaftræk (image) ved først at konfigurere et loop device til at pege på aftrækket og så mounte loop devicet. Evt kan man få det til at pege på sektor 63 på win-harddisken?

Siemen