Re: Hvad er det der bruger CPU ressourcer ?

On Thu, 18 Aug 2005 15:34:41 +0200, Poul Møller Hansen wrote:

> Ja amavisd med vscan som backend.
> Det underlige er, at selv om jeg lukkede stort set alle services ned,
> bortset fra sshd, som var min forbindelse,
> så brugte den stadig lige mange CPU ressourcer ??

amavisd benytter fra lidt til mange ressourcer:-) I konfigurationsfilen
kan du bestemme, hvor mange processor der startes. Forvalgt er, at der
startes 5 processor. På min maskine æder hver kørende process 3-5% CPU,
så hvis du ikke har justeret antallet af startede processor, vil amavisd
benytte et sted mellem 15 og 25 procent CPU.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen