Redigering af Gnome menuer

Jeg sidder og roder med omkonfigureringen af applications menuen i Gnome 2.8 (Rhel 4). Det går nogenlunde fremad, selvom det er træls at der ikke er nogen ordentligt manual til den slags, der i det mindste forklarer ordentligt hvordan tingene fortolkes.

Nuvel det er pt. er mest træt af er at hver gang jeg har lavet en ændring af menuen og skal tjekke om det fungerer som det skal, så bliver jeg nødt til at logge fysisk ind på en anden terminal.

Er der nogen som ved om man kan få en ASCII repræsentation af Gnomes Applications menu, lavet med samme algoritme som rent fysisk anvendes til at generere menuen i Gnome?

--

/daleif

``You cannot help men permanently by doing for them what they could and should do for themselves. ''
 -- Abraham Lincoln

Follow ups