Re: Webhosting

On 26/08/05, Brian A <sslug@xxxxxx> wrote:
> [...]

Jeg har købt mig et domaine og tilbyder venner netplads.
Jeg bruger bare en apache server med virtualhost, det kører uden
problemer, og jeg kan oprette en ny bruger i løbet af få minutter.
(UNIX account, FTP og en vhost)

Det er bare at finde en manual og så give sig til at læse :-)

> Jeg ville droppe FTP og bruge SSH i stedet. Det er ligeså nemt at flytte
> sine filer med SCP eller SFTP (der fåes fine gratis-klienter til windows
> hvis man er til den slags).

Jeg ville også droppe FTP, men er desværre for doven til sådan noget..
Jeg har ellers testet WinSCP, og det virker ganske udemærket.
(husk at sætte dine venners shell til /bin/false, ellers kan de komme
ind og rode om natten...)

Med venlig hilsen
Anders A. Søndergaard

--
Jabber ID: dunder@xxxxxxxxxxxx, ICQ: 209444203
"If you need help with your Linux box, find a Slackware user.