Re: Low level formattere flash ram

Citat "Phillip Sc.Bøgh" <psb@xxxxxxxxxx>:

> Hej Kallenberg
>
> Tak for hilsnen.
> Har Googlet en del efter en debug procedure til at finde fejl på access
> points uden held. Har du sådan en ved hånden eller et link dertil? Jeg
> mener en skridt på skridt standard procedure til fejlfinding eller en
> howto?

Umiddelbart har jeg ikke nogle gode link. Fejlfinding vil være efter samme
metode som på almindelige netværk. Der lægger jeg en ny plan for hver gang...

> For der må være fejl siden APet umotiveret stod af mens jeg var bortrejst
> eller how?

Jeg har selv haft problemer med mit WAP54G access point. For at fejlfinde på det
er jeg gået i gang med at på openwrt lagt ind på det. På den måde får jeg fuld
kontrol, men det er en hel del mere langhåret end bare at bruge den originale
firmware!

/kallenberg