Doom 3 efter opgradering til FC 4

Jeg har opdateret fra fc3 til fc4 og Doom 3 virker herefter ikke. Den melder:

signal caught: Segmentation faultWARNING: vertex array range in virtual memory (SLOW)
signal caught: Segmentation fault
si_code 1
Trying to exit gracefully..

Hvis jeg prøver glxininfo, melder den at Direct Rendering ikke er slået til. glxgears melder dog om en rimelig ydelse. Derudover skal det bemærkes, at jeg har pillet mit SB Live lydkort ud og kører nu på bundkortets.

Nogen ideer? Jeg har ikke pillet ved xorg.conf og kører med Nvidias nyeste driver. Tilsvarende kører jeg med den nyeste linux doom 3 version.

MVH Torben

Follow ups