bærbar med 32 mb ram

Øj.. Jeg har fået en gammel bærbar (Toshiba 2140 CDS, AMD K2 450MHz, 4 GB hd) hvor udvidelsessoklen til ram er gået i stykker. Så alt jeg står tilbage med er 32 MB ram... Har lagt vectorlinux ind, men der er simpelthen ikke hukommelse nok til at køre X11 - computeren swapper konstant.

Men så hurtigt giver man ikke op :o)

Hvad kan jeg presse hukkommelsesforbruget ned til? Er det Gentoo jeg skal have fat i og rekompilere kernen og X11 og simpelthen fjerne alle moduler der ikke skal bruges, så det kræver mindst hukommelse? Vil meget gerne kunne bruge X, trods alt...

Siemen

Follow ups