Apache2's RemoveOutputFilter

Hejsa,

På min webserver (Apache2) har jeg (haft) konfigureret

  SetOutputFilter DEFLATE

således at svar på alle forespørgsler bliver komprimeret under
overførsel.

Filteret sætter rigtigt nok HTTP-headeren:

og jeg har da heller ikke haft problemer med det før end ...

... nogen begyndte at hente zip-filer med Internet Explorer. IE har
tilsyneladende den opfattelse at den kan ignorere
Content-Encoding-headeren når det drejer sig om zip-filer, mens det
virker upåklageligt på almindelige sider.

Nuvel. Problemer er til for at blive løst og Apache2 har også en
option der kan bruges, fx

  RemoveOutputFilter zip

Den gør bare hverken fra eller til. Er der nogen der har erfaring med
den?

Her er de relevante afsnit af min konfiguration:

    <Directory />
        Options FollowSymLinks
        AllowOverride None
       SetOutputFilter DEFLATE
    </Directory>
    <Directory /var/websites/arnested/filer>
        RemoveOutputFilter zip
    </Directory>

mvh
        /arne