Re: Fedora Core 4, up2date og aktivering

OK, dermed bortfalder mit væsentligste argument for at registrere (athlon kerne) og jeg kører istedet up2date med jævne mellemrum.

MVH Torben

Mogens Kjaer wrote:

Torben Andersen wrote:

Jeg har nogle problemer med aktivering af min FC4.

Hvorfor bruger du ikke yum istedet?

yum update

Du kan også sætte den til automatisk at hente opdateringer:

chkconfig yum on
/etc/init.d/yum start

Så kører den "yum -y update" hver morgen imellem 4-6 (hvis din
maskine er tændt på dette tidspunkt).

Er det hos mig eller hos Red Hat, der er et problem ?? Jeg er specielt interesseret i at få det op, for at få Athlon kombilerede kerner.

Det bruger man ikke mere. Det er en alm. i686 kerne.

Mogens