RH-AS3: Kan ikke unmounte - devcice busy

Hep,

Sidder med min Redhat Advanced Server 3 og forsøger at unmounte et filsystem. Maskinen nægter og henviser til at "device busy". Imidlertid kender lsof programmet ikke til at nogen process har en fil åben i dette system.

Hvordan ser jeg om kernen mener at filsystemet bruges, og hvordan manipulerer jeg den til at tro at det ikke længere burges?

De services som benytter dette filsystem har været offline i mere end 24 timer, så det burde være rimelig tilforladeligt at fjerne det.

Mvh
Kenneth

Follow ups