Flytning af data fra Evolution til Thunderbird

Evolution på min Ubuntu har fået en dum ide. Når jeg modtager
MIME-mail fra danske Outlook-brugere (ISO-8859-1), koder den svaret i
ISO-2022-KR. Dette tegnsæt har intet å. :-(

ISO-2022-KR er slet ikke i dens egne menuer!

Derfor skal Evloution skiftes ud, og jeg har lige installeret
Thunderbird. Men jeg vil _meget_ gerne have min adressebog og mit
mailarkiv med over. Der er ingen eksport-funktion i Evolution, men
måske kan man bare smide folderne over?? De ligner da.

Nogen der har haft fingrene nede i det hjørne?

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk

Follow ups