OpenOffice fra ODM til ODT

Jeg har antagelig på et tidspunkt haft en anden version af OpenOffice end den
1.9.125.1.2 jeg har nu.

I hvert fald har jeg nogle filer der er gemt i .odm format, hvor den nuværende
kalder dem .odt.

Det kunne så være ligegyldigt hvis den ellers kunne læse odm-filerne - men den
kan den ikke. Jeg har prøvet alle de filtre der kunne tænkes. Desværre
fortæller OOO slet ikke noget om hvorfor den ikke vil læse dem; den kommer
blot frem med et tomt dokument.

Jeg kan se indholdet ved at unzippe dem, så jeg ved at de ikke er tomme.

Spørgsmålet er nu om der er en nem vej at indlæse de gamle dokumenter i OOO?

Follow ups