Re: JAVA. Test af - [Haster lidt]

Jeg har, da jeg først oplevede fejlen, opdateret til Sun's jre1.5.0_04 i håb om at det var et "forældelsesproblem", men jeg mødes stadig af en grå boks med teksten "Applet crashed". Jeg finder det nu også underligt hvis det skulle bero på min java, da det også er en java-applet, der bruges til login på banken - og den virker fint.

Er der en måde hvorpå jeg kan teste om det er min java eller Basisbank.dk's applet der forårsager problemet?

jeg havde samme problem med min bank. De anvender en løsning fra BEC.

Men der virkede fint efter at have installeret SUNs java og sørget for at soflinket til libjavaplugin_oji.so er placeret det korrekte sted.

Det står der meget mere om på nettet (bare googl efter det).

Men som de andre har nævnt, bør du tjekke hvad about:plugins fortæller dig.

--

/daleif

``You cannot help men permanently by doing for them what they could and should do for themselves. ''
 -- Abraham Lincoln