Re: Endnu et CMS, på vej mod open-source

Christoffer Kjølbæk <christoffer@xxxxxxxxxxxx> writes:

> Derfor søger jeg en, som kunne tænke sig at forklare mig nogle ting om
> dette emne. Det behøver ikke være gratis, men må naturligvis gerne :)
>
> Er der nogle der vil, eller kender nogle som man kunne snakke med om
> dette?

Jeg snakker gerne om licenser og lidt af alt det der ikke har noget
specifikt med CMS'er at gøre. CMS-specifikke ting får jeg nok af på
arbejde (Typo3).

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 peter@xxxxxxxxxxx |                      som et konstant spirende efterår