Re: Min b�ar

From: <louis@xxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Wednesday, October 26, 2005 9:43 PM
Subject: [TEKNIK] Min bærbar

> Jeg kunne ikke starte min computer op.
> Jeg prøvede først at installere Ubuntu 5.10 men da den kom til
> formateringen sagde den at der var sket en fejl og kunne ikke længere.
> Derefter prøvede jeg med Fedora Core 3 og det var samme resultat.
> Jeg prøvede til sidst med Windows XP, den svarede bare: "Error 15". Hvad
> skal jeg gøre? Min computer er en Fujitsu Simens der kører på en Intel
> prosser. Jeg købte den i mslutningen af april i år og den køre som
> standard på Ubuntu 5.10.
> Mvh. Louis

Jeg har haft samme problem med FS Amilo M7440G, koebt hos Merlin,der
kun vil installere fra den medfoelgende XP Home CD. Formodentlig noget
med en driver der ikke er paa en feks. "standard" XP skive.

Efterfoelgende stod disken (80GB S-ATA) af. Her 2 md. senere er den ikke
kommet tilbage fra rep. Godt gaaet Merlin :^(

dangerous content by OpenProtect(http://www.openprotect.com), and is
believed to be clean.