Re: knoppmyth pvr-350 tuner problem

Fredag 28 oktober 2005 00:11 skrev niels andersen:
> [...]

OBS. den ene af linjerne  "alias char-major-81 videodev" i ovenstående er
i overskud, ved ikke lige hvordan den er havnet der

> Gert jeg ville blive glad hvis du ligger en skærmdump af lsmod
> når din maskinde er klar til at optage.

Den er her:

Module                  Size  Used by
usbserial              26856  0
parport_pc             37824  0
lp                     10536  0
parport                37960  2 parport_pc,lp
nvram                   8328  0
speedstep_lib           4228  0
freq_table              4356  0
thermal                17928  0
processor              25640  1 thermal
fan                     5380  0
button                  8464  0
battery                11396  0
ac                      6404  0
snd_pcm_oss            57896  0
snd_mixer_oss          19200  1 snd_pcm_oss
snd_intel8x0           31396  0
snd_ac97_codec         69728  1 snd_intel8x0
snd_pcm                96776  3 snd_pcm_oss,snd_intel8x0,snd_ac97_codec
snd_timer              24708  1 snd_pcm
snd                    60164  6
snd_pcm_oss,snd_mixer_oss,snd_intel8x0,snd_ac97_codec,snd_pcm,snd_timer
snd_page_alloc         10248  2 snd_intel8x0,snd_pcm
irtty_sir               6400  2
sir_dev                16812  1 irtty_sir
irda                  119484  1 sir_dev
crc_ccitt               2176  1 irda
ipv6                  237312  34
af_packet              20872  2
ivtv_fb                32948  0
saa7134                95824  0
video_buf              20356  1 saa7134
v4l2_common             6144  1 saa7134
v4l1_compat            12676  1 saa7134
soundcore               9056  2 snd,saa7134
ir_common               4868  1 saa7134
msp3400                26168  0
saa7127                12572  0
saa7115                12308  0
tuner                  20004  0
tveeprom               13620  0
ivtv                  805252  1 ivtv_fb
i2c_algo_bit            9352  1 ivtv
i2c_core               23312  7
saa7134,msp3400,saa7127,saa7115,tuner,tveeprom,i2c_algo_bit
videodev                9344  3 ivtv_fb,saa7134,ivtv
subfs                   7552  1
edd                    10012  0
joydev                  9664  0
sg                     35872  0
st                     37404  0
sr_mod                 16292  0
ide_cd                 38176  0
cdrom                  36508  2 sr_mod,ide_cd
ohci1394               31748  0
ieee1394              106168  1 ohci1394
intel_agp              21024  1
agpgart                32168  1 intel_agp
ehci_hcd               29188  0
uhci_hcd               29712  0
evdev                   8960  0
dm_mod                 54524  0
tg3                    78340  0
ndiswrapper            90640  0
usbcore               106724  6 usbserial,ehci_hcd,uhci_hcd,ndiswrapper
reiserfs              242000  3
ata_piix                8836  5
libata                 41860  1 ata_piix
sd_mod                 16912  6
scsi_mod              111052  5 sg,st,sr_mod,libata,sd_mod

> jeg formoder du ikke kun bruger din SuSE som harddisk recorder.
> eller hva ?

Jeg bruger den sjældent til noget som helst på grund af de forbandede
bølger ned over skærmen, min mistanke retter sig mod
fællesantenneanlæget, og da det inden for det næste ½ år skal
total-renoveres sker der nok heller ikke så meget før det er fixet

Når jeg bruger Mythtv er primært som harddisk recorder og så
programoversigterne, har aldrig rigtigt fået fjernbetjeningen til at
spille godt nok til at lade den erstatte fjernsynets egen

> jeg har lånt lidt fra dit modules.conf og det ser ud til jeg er på
> sporet af noget.

Det meste af den er så vidt jeg husker stykket sammen fra Mythtv's
dokumentation og mailing-liste

mvh/gert
--
"You can do this in a number of ways.  IBM chose to do all of them.
Why do you find that funny?"