Re: Problemer med Laptop; harddisk, iPod og Hotkeys.

On Wed, 02 Nov 2005 21:06:31 +0100
Kristian Kristiansen <s022038@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Er i tvivl om hvad du mener med "administrations software som
> kontrollerer strømspare funktionerne"?
> Jeg har hentet et program der hedder powernowd, som kan styre CPU'en,
> men det er ikke det du tænker på vel?

sker denne fejl både når der er strømkabel til eller kun når det ikke
er?

jeg har en grum mistanke til at der kan være laptop-mode som laver
ballade.

prøv at køre
service laptop-mode status
som root
den fotæller så lidt om hvordan  den er sat op hvis du altså har det
inde.
har du det installeret så kan du tjekke om det kører ved at skrive
service laptop-mode start

så skriver den f.eks. Enabling laptop mode: enabled, not active. hvis
du har strømkablet til.